Första advent

Hallå!

Helgen har bara sprungit iväg och jag har inte ens hunnit med hälften av det jag hade tänkt göra. Fredagen spenderades i bilen. Det blev Åre tur och retur, drygt 100mil innan vi blev klar. Naturligtvis inte för intet! Fick med mig en skoter hem och ganska lämpligt kan man ju tycka, med tanke på snön som bokstavligt har vräkt ner sedan igår. Lite blötsnö på det här så kanske säsongen inte är alltför långt borta :)

Under gårdagen firade vi Thomas med julbord och en massa mys. Alltid lika skönt att komma till mamma och Thomas när det är julpyntat. Det är som att det lilla barnet vaknar igen och den där pirriga känslan i magen kommer på nytt. Det blir jul på riktigt. Fick med mig en liten tös också när vi kört hem syster, så myskalaset har pågått sedan igår. Nu ligger ett stycke utslagen sambo och hund och sover intill varandra i soffan. Så det blir nog inte så många knop ikväll heller. Lika bra eftersom ingen av oss mår hundra. Håller tummarna för att bli frisk snart så man får igång lite rutiner igen!

Jag hoppas ni har haft och fortsätter att ha en trevlig första advent! Kram på er :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0