Det blev en lång eftermiddag

Har alldeles just satt mig ner i väntan på att Andreas ska komma hem så vi får äta middag. Det blir en lasagne på älgfärs och zucchini. Har aldrig testat det förut, har gjort lasagneplattor ala' lchf istället då det kanske är den godaste lasagne jag någonsin har ätit. Idag blev det en grönare variant då jag hade flera zucchini hemma som jag ville använda. Tror det blev lite väl mycket ostsås men förhoppningsvis smakar det bra ändå!





Har även hunnit baka en del julgodis idag. Tänkte slänga upp bilder samt recept på det lite senare om det är av intresse? :)






Kommentarer
Anonym

Såg gott ut :)

2012-12-04 @ 19:27:08
Maja

Såg super gott ut! Jag brukar också göra en liknande men den innehåller också keso, blir hur gott som helst :) Hittade inte receptet nu, men hoppas din också blev god!

2012-12-04 @ 19:51:07
URL: http://betterfasterstronger.devote.se
Erica

Svar: Ja, det blev supergott! Ska testa med keso nästa gång Maja, kan tänka mig att den tar ihop rätt bra med det! :)

2012-12-04 @ 23:33:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0