Whit my favourite things in life, i can't be anywhere but here

Hej hallå!

Har haft en mysig helg och en bra start på veckan. Kan inte förstå att halva veckan redan har gått men jag klagar inte. Ju snabbare dessa dagar går desto fortfare går månaden och förhoppningsvis så är året slut snart. Inte för att jag är direkt stressad eftersom jag inte vet vad jag ska göra efter årsskiftet, mer för att jag är innerligt och oerhört less på allt vad skola heter och för att jag vill ägna min tid åt annat. Har därav ganska svårt att ta tag i allt vad skolarbete heter och går istället omkring med en klump i magen eftersom jag vet vad som ligger och väntar på mig. Ska försöka ge mig på lite läsning imorgon, vi får se hur det går..

Har även lagt ut min lägenhet på annons, bytes-annons. Inte för att jag otrivs i min lägenhet som det ser ut idag, mer för att jag vill tillbaka till områden där jag trivdes bättre. Får se om någon nappar på det, man kan ju alltid hålla tummarna! :)



Bjuder på en bild på mig och min bejb från i lördags :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0