When the streets come in white and the stars shine much brighter

Sitter på jobbet och snörlvar som bara den. Försöker tänka bort denna förbaskade förkylning men jag vettetusan hur det funkar. Håller tummarna att jag hinner bli mer pigg innan helgen då mitt hjärta fyller och då jag även har fått inbjudan till tjejfest aka. halloweenfest på lördag. Har inte den blekaste aning ännu om vad jag ska vara men förmodligen kommer det bli något vanligt och tråkigt då tiden inte finns till att börja jaga runt efter något extra ordinärt.

Efter jobbet idag blir det att byta däck på bilen sedan kommer ett par och ska kika på lägenheten. Ska även komma ytterligare ett par senare ikväll, så vi får se hur det går. Har ju som sagt lagt ut den på en bytes annons och jag hoppas innerligt på det första paret ikväll då de bor alldeles ypperligt till på Teg. Är ju inte piss- bråttomt att flytta för min del heller, jag har fått det väldigt bra i lägenheten så jag känner faktiskt att jag har råd att vara lite petig. Men det hänger ju naturligtvis lika mycket på de andra! De ska ju tycka om min lägenheten lika mycket så vi får se hur allt artar sig :)

(Bild från i vintras)



Ha en trevlig dag allesammans! :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0