If i could spend all my mornings looking at you..

Godmorgon!

Sitter på jobbet och inväntar min kära arbetskamrat som kommer klockan sju. Har försett mig med en stor kopp varm nyponsoppa och sitter och tittar igenom HM:s hemsida. Har hittat en del men jag får se om jag väljer att inte lägga någon order. Ska ju som sagt var upp Kiruna första helgen i November för att kika på en skoter så har jag tur följer den även med hem. Känns som att den summan borde räcka som utgifter den här månaden.. Men som alltid är det ju trevligt att kika iallafall :)

I eftermiddag ska jag förhoppningsvis ha fått en läkartid för att kolla min hals då det vägrar ge med sig. Annars måste jag försöka hitta en födelsedagspressent åt A och även åt systeryster som fyller år på måndag. Som alla gånger annars är jag ute i sista sekunden, men den här gången har jag försökt tidigare men inte lyckats fullt så bra. Vet nämligen inte vad jag ska ge någon av de! Det brukar inte stå såhär still för mig! Någon av er som har tips eller bra ideér?

Nu ska jag slå igång en film och invänta att dagssysslorna kan komma igång.
Ha en fin dag :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0