Hurra hurra på din födelsedag!

Idag fyller stans sötaste lilla kille år, 1 helt år! Helt ofattbart hur fort tiden har gått sedan jag fick samtalet av J att du ville ut lite tidigare än beräknat. Har hunnit mycket under året när jag tittar tillbaka, trots att jag anser att detta år har gått på tok för fort! Men å andra sidan har du hunnit växa från en liten bebis till en otroligt charmig liten människa som har influerat mitt liv oerthört mycket! Grattis till favoritkillen! :)









Om inte det där leendet kan få dig på bättre humör,
då finns det nog inget som kan lyckas!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0