Dreamin' my days away

Sitter och tittar på resor och drömmer mig bort. Helst av allt skulle jag gärna vilja rymma iväg ett bar veckor till något varmt, skönt ställe där det finns långa vita sandstränder och turkost varmt vatten. Nu finns inte den möjligheten så istället fick jag tips av en arbetskamrat att åka till London eftersom de har ganska mycket att erbjuda och då bara några dagar i stöten brukar räcka för att bli stilla det där akuta rese-begäret. Har suttit och kikat ganska ofta nu till och från och det börjar verkligen klia i fingarna. Lagomt timat fick jag ett mail av ticknet där de annonserade om billiga resor till bland annat London. Däremot blev det betydligt dyrare om vi ska bo i samband med resan, så om ni sitter inne på tips på bra och billigt boende i London, tell me! Eller om ni vet av någon komlpett resa som inte kostar sjkortan? Någon som skulle vilja bidra till ett leende är välkommen att kommentera! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0