Our words are black and white, baby now that you're gone

Hallå hej mina vänner!

Fått lite feedback på mina tankar nu under dagarna och går allt vägen hoppas jag (håller alla mina tummar och tår) att jag får ta lastbilskort eller gå maskinförarutbildningen inom en snar framtid. Trivs väldigt bra med att köra och även om jag inte ser det som arbete för livet så kan det vara skönt att komma ifrån omvårdnadsyrket ett tag. Känner att jag är mättad på det ansvar man har över andra människor hela tiden även om det egentligen inte är speciellt betyngande i sig, men det finns alltid där i bakhuvudet. Får som sagt se vad som händer men jag kan inte annat än att hoppas på det bästa. Har även övervägt att en flytt skulle kunna vara bra men innerst inne vill jag nog inte det, även om det kan vara bra att träffa lite nytt folk och se annat ett tag. Ja, mycket tankar som snurrar och inom loppet på bara ett halvår bör jag för min egen skull ha fått lite klarhet i vad jag vill och känner. Egentligen är jag ganska optimistisk, det mesta brukar lösa sig och varför skulle detta vara något undantag? :)

Idag börjar även utlandsresan närma sig, på lördag lyfter vi! Helt galet så fort tiden har gått. Börjar få lite lätt resfeber också, har inte städat eller packat något än och har inte tvätttid förrän på fredag vilket känns VÄLDIGT sent.. Ska ringa jobbet nu och se om de inte kan kolla om det finns någon tid i eftermiddag då jag jobbar så kanske man får vara lite rävig och tvätta på arbetstid.. Skulle vara skönt att få börja packa väskan nämligen så jag slipper göra som alla andra gånger och stå svettig natten innan och skrika.

Någon förresten som har tips på hur i hela friden man peppar sig själv till att städa? Måste vara kanske det tråkigaste jag vet fastän jag har ångest över hur lägenheten ser ut. Har suttit nu i snart två timmar och försökt få tummen ur men det går väl inge vidare om sanningen ska fram.. Någon har ett såntdär extraordinärt tips som gör att städningen blir rolig och går undan? Ni får gärna dela med er isf! :)



Dagen (städningen) till ära..



Kommentarer
jaget

Music maistro, music ;)

2011-05-31 @ 20:38:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0