Like the same old story, that never will die

Blev inget soffläge för min del efter jobbet. Hann bara hem då jag insåg vilket fantastiskt väder det var ute och hur ofattbart pigg jag var, så jag ringde min käre mor och innan jag visste ordet av det satt jag på altanen i solen och löste korsord med henne. Vet inte om den knappa sömnen på något konstigt vis gjorde mig sju gånger klokare och äldre, för jag har aldrig varit intresserad av korsord tidigare men ikväll har jag löst de som på löpande band! Det må förvisso vara nybörjarkryss men för en som har svårt med nallekryssen så har jag gjort det bra! Nu sitter jag och väntar på att klockan ska slå 22 så jag får se de nya avsnitten av Big bang theory, kanske jordens bästa serie! Finns egentligen inget i den som jag borde fastna för men bara det gör den bra, dessutom är det klockren humor så det gör ju sitt. Nej, om man skulle återgå till damen som sitter i köket sålänge och till den berömda korsordstidningen. Man kanske till och med blir lite smart(are) på kuppen.. Den som lever får se helt enkelt ;)







Kommentarer
Frida

Du fick vänta förjäves, inge big bang igår kväll! Dumma dumma kanal 5 :(

2011-05-23 @ 08:39:46
URL: http://fightfire.blogg.se/
norman

Smartare? Haha jo säkert ;-) hiho

2011-05-23 @ 22:25:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0