I'm not the kind that wait around

Började dagen med att springa ett varv på stan med Johanna och lilleman. For hem tomhänt och lika bra är väl det då jag måste försöka spara lite nu innan utlandsresan så jag har något att leva på där. Ska ju dessutom ut med en del pengar på torsdag då det är dags. Tatueringen sitter där den sitter om drygt 36 timmar, det känns helt osannolikt. Jag är faktiskt mer taggad än nervös nu, trots att jag har fått höra hur inåt h-vete ont det kommer göra. Jag tvivlar inte på det heller med tanke på att den bak på skuldran fick mig att vilja dö en aning. Hoppas bara att tatueraren den här gången är lite lättare på handen så man slipper bita sönder tungan.

Fick även konstatera hur fruktansvärt rastlös jag är när jag är ledig om dagarna. Springer omkring som ett lössläppt djungeldjur i lägenheten i brist på saker att göra. Nu skulle min käre mor säga att det alltid finns saker att göra hemma och visst, det gör det, har hunnit det mesta idag tro't eller ej. Är så innerligt sugen på att köpa nya möbler till vardagsrummet men det kostar ju därefter. Får alltid såna här il då jag har lite att göra. Kanske skulle nöja mig med nya gardiner och lite småfix igen, det gjorde rätt stor skillnad sist. Får se om jag hinner springa en sväng på Expo imorgon innan jag börjar jobba. Nu gör vi natt här på Kungsgatan. Sov så gott mina små vänner :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0