Thinking over the things that you said

Har nyligen stängt dörren efter mina såväl stora som små hjärtan. Vi har käkat tre rätters och då den planerade förrätten smakade rutten sko (man ska fan inte köpa färdiggjort!) så fick jag slänga ihop något av det jag hade hemma. Blev en otroligt god skagenröra på toast, sedan ungsgrillad fläskfilé med råstekt potatis och grönsaker till det. Fick även ihop mammas gudomliga sås (inte fullt lika gudomlig kanske, men nära!) och till efterrätt blev det en efterfrågad cheescake. Mina gäster gick då hem mätt och belåten som jag förstod, och jag sitter med mat upp i halsen. Vill inte ens reflektera över att jag kommer äta mat imorgon igen då det just nu känns som att jag skulle kunna leva på detta i en vecka framåt.

Nu blir det att mysa ner sig i sängen för en tidig morgondag med jobb. Pyser direkt från jobbet till Mjölkvägen där det vankas middag (hujeda mig..) och mys med film. Vet inte hur länge sedan vi satt allihop i soffan framför en film men jag skulle utan att överdriva kunna säga att det var säkerligen långt innan jag först flyttade hemifrån vilket är drygt fem år sedan nu. Hade faktiskt tänkt räva åt mig en massage av någon kär familjemedlem då min rygg skulle kunna döda mig vilket sekund som helst.. Blir spännande att se hur det går på jobbet imorgon om jag ens tar mig upp ur sängen..

Hoppas ni har haft och fortsättningsvis får en mysig kväll! Kram på er allesammans! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0