The sky is blue

Vaknade strax efter nio av att telefonen ringer men eftersom min reaktionsförmåga är allt annat än bra såhär tidigt på morgonen la jag aldrig märkte till det förrän jag hade öppnat ögonen och började analysera hur i friden jag kunde ha vaknat före klockan. Lika bra att hålla sig vaken tänker jag, då det är strålande sol och knallblå himmel utanför! Hoppas mina vänner från Klabbis kan komma ut en sväng idag, det skulle vara mysigt! Oavsett ska jag bege mig utåt och ta vara på dagen! Gör det du med :) 



En låt med absolut noll relevans till inlägget, men den är så bra! Så Himmelens bra!
 Livet är underbart! Kram på er mina vänner :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0