surrounding by the city lights

Åh, jag sitter och lyssnar på Septembers nya skiva och gudars vad bra den är! Riktigt skön musik! Kommer passa ypperligt i bilen eller i lurarna då man vill ta en rask promenad. Har laddat ner rätt mycket ny skön musik faktiskt så jag funderar starkt på att kliva upp i tid imorgon och ta en prommis om vädret tillåter. Kanske ska ta tillvara på den energi jag får när jag lyssnar på såhär bra musik och städa undan lite i den här krigszonen.

Har förövrigt varit på möte idag och fått en del extra pass nu när en tom rad ska fyllas. Det är verkligen välbehövligt i och med att jag inte vet hur sommaren kommer se ut. Får bara se hur länge jag pallar kombinationen, det är inte en dans på rosor att försöka fokusera på jobbet när man har ungefär tusen andra saker som ligger och väntar på en då man kommer hem. Men det är inte under så lång period så till sommaren ska jag väl kunna härda tycker man! Blir mindre fritid men mer pengar och det slog mig idag att jag förmodligen kommer åka på rest-skatt då jag inte har betalat lika mycket skatt som förra året vilket skulle bli förödande för min stackars kassa om den ser ut som idag. Jag kan inte annat än hålla tummarna för att gå plus minus noll det här året. Kanske är nu man ska böja sig ner på knä och sluta fingrarna.. Har nämligen väldigt svårt att tro att det kommer vara ett faktum. Den som lever får se!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0