Står det skrivet i pannan på mig idag?

Vad är oddsen? Både igår och idag har det hänt saker som känns lite för otroliga för att vara sann. Idag har folk hört av sig som jag inte pratat med på jag vet inte hur länge, en har jag inte sett på flera år. Vad händer med världen idag? Jag sitter fortfarande med hakan ner till knäna och förbryllas över hur allt händer i samma veva. Igår fick jag även erfara hur fruktansvärt liten världen är, det är helt sjukt! På något sätt är folk man känner länkade till andra människor man känner och i slutändan blir det mesta bara väldigt rörigt då man vet alldeles för mycket! Nej, ruggigt lustigt det här blev..

Sitter för närvarande på jobbet och ska vara kvar till 22 ikväll. Ganska skönt ändå att kunna tjäna lite pengar såhär mitt i veckan för mig som mestadels bara jobbar helger. Känns lite skumt dock att det börjar mörkna då jag kommer istället för när jag far, men det brukar gå ganska fort ändå! Ska försöka hinna med att kika över mitt CV och skicka ut till ansökningar till sommaren. Får jag hålla tummarna går den ansökning jag skickade ut för drygt en månad sen igenom, vilket ger nära till jobbet och härligt med lön.. Men man kan inte annat än att hoppas vid det här laget :)

Back to buisness! Ha en fin dag allesammans! Kram på er :)


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0