Slut som artist..

För tillfället har jag ingen som helst ork eller styrka att ta mig någonstans i lägenheten. Att telefonen ringer från ett annat rum var ett helt projekt då mina ben känns som blyklumpar och det bränns i varje muskel jag har. Inte nog med att jag hade en fruktansvärd träningsvärk sedan gympasset igår, jag drog mig iväg på zumban idag och det gjorde väl inte saken bättre precis. Sedan känns det precis som att jag håller på att bli förkyld då jag är supertrött och hängig trots att klockan bara är barnet ännu. Vi får väl se hur lång tid det tar för mig att komma mig från sängen imorgonbitti, har en svag känsla av att det kommer bli ett lite mer besvärligt än vad det brukar vara..

Veckan har dock gått superfort och imorgon är det helg, igen! Jag jobbar lördag och söndag så det lär inte bli många knop för damen ifråga. Söndagkväll bär det av för vad jag fruktar kommer bli en väldigt påfrestande vecka.. Det känns otroligt jobbigt att behöva gå igenom det ensam men förhoppningsvis som allt annat jag har klarat på egen hand så kommer jag starkare ur det. Ska även leva på vegetarisk kost en hel vecka, hur i hela världen det ska gå? Det fascinerar mig hur något som känns så ångesfyllt och laddat ändå kan kännas så spännande och välbehövligt. Knepigt.. :)

 

Kram på er!



Kommentarer
Mossi

Vart ska du/Vad ska du göra?

2011-03-17 @ 23:41:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0