Man har det inte roligare än man gör sig

Har alldeles just lensat mammas garderob i jakt på roliga fynd, och även om jag var kritisk innan jag började så har det gått över förväntan! Har hittat en massa mysiga kavajer bland annat som har gått i arv från mormor. Kan bli super bra till sommaren då man kan använda de som jackor! Sitter och funderar på om jag ska gå igenom ytterligare en garderob innan jag hoppar ner i sängen men jag vet inte hur positivt intsälld min mor är det till då det finns alldeles för mycket i den där garderoben och förmodligen kommer inte allt få plats igen om man river ur allt. Vi får se om hon vill ge sig in äventyret med en rastlös liten dotter med alldeles för lite att göra :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0