Jag ser solstrålarna från insidan

Sjukt uttråkad och frustrerad över det faktum att jag sitter inne på jobbet när det är strålande väder utomhus! Hade gett mycket för att få klä på mig och sätta mig på skotern en dag som denna. Men det kan jag se stjärnor om de närmaste helgerna.. Och vips så kom jag åt någon knapp så skärmen och bokstäverna blev så små att de blev nästintill obefintliga. Jag får fortsätta skriva på känsla och hoppas att det går att läsa sen!

Kom över hemsidan för metaltown för någon dag och om jag är sugen på fara! Otroligt mycket bra band som ska spela och att det är i Göteborg förgyller ju hela upplevelsen. Synd bara att man inte vet hur det kommer se ut med jobb i sommar. Om man har råd att åka eller om man kommer ha tid att åka. Vet dock inte hur länge det kommer finnas biljetter så jag vet inte hur länge jag törs fundera. Sedan vet jag inte ens om det finns någon trevlig själ som vill följa med? Känns ju lite tråkigt att åka ensam.

Ha en fin dag i solen! Kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0