.

Hade totalt glömt bort hur trevligt det är att prata på i timtal utan att överhuvudtaget ens reflektera att tiden går. De senaste dagarna har det blivit ett par samtal och det är alltid lika roligt även om man kan komma på sig själv sitta och gäspa då klockan börja närma sig tolv på natten och man egentligen skulle ha legat för länge sen. Påtal om trevligheter hoppas jag att våran kunskapsöversikt är så gott som klar imorgon och att vi eventuellt bara behöver sitta med den på måndag innan man kan släppa den biten. I övrigt ska jag väl säga att det är vad jag har gjort de senaste dagarna och vad jag kommer göra fortsättningsvis till i mitten på April. Jag är trots arbetsbördan väldigt tacksam att vi tog ett intressant och lättillgängligt ämne. Det är ju som en fördel om man tycker det man läser är intressant, det genomsyrar ju det vi skriver. Jag tror det kommer bli en riktigt bra uppsats :)

Och till ytterligare trevligheter så kör jag och mina små hjärtan favorit i repris imorgon. Det blir god middag och fredagsmyyyys! En toppenstart på helgen helt enkelt! :)

Nu ska fröken fräken hoppa ner i kuddlådan! Godnatt med er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0