.

Egentligen borde jag ha varit isäng för mycket mycket länge sedan med tanke på att jag ska upp imorgon. Men just nu är det alldeles för rörigt i mitt huvud för att jag överhuvudtaget skulle överväga att lägga huvudet på kudden. Av erfarenhet att döma så brukar den där förbannade kudden bara göra saken värre.. Sitter uppe i väntan på att ögonlocken ska bli sådär lagomt tunga att de inte har några andra alternativ än att slå igen. Bjuder på ett par vackra damer från i lördags sålänge innan jag får för mig att gnälla ännu värre och det blir en hel novell här :)









För cirka två år sedan fick jag ett löfte om att jag skulle få en pressent då jag bevisat att jag klarar av att sluta röka (vilket fler än hon tvivlade på att jag skulle klara) och i dagarna börjar det vara precis två år sedan jag sist tog i en cigarett. Så jag har nog bevisat för fler än bara mig att jag står vid mitt ord och så även denna dam. I lördags fick jag en söt liten ask med ett halsband i. En fin gest av en mycket bra vän! Det tackar jag för!



Kommentarer
matilda

åå pusselipuss! Hehehe skickar med min blogg denna gång annars har jag lagt in den på favoriter på din dator

2011-01-18 @ 14:51:44
URL: http://farrixmo.blogspot.com/
Mossi

Helt galet! Hade glömt att du slutat röka också. Du kör verkligen hårdkörning på alla plan ser jag! Bra jobbat! Du är superduktig! Vad du nu ska komma ihåg; -smaka aldrig ett enda bloss och köp nya batterier om vågen slutar fungera. Ju mer du tränar desto roligare blir det! Det gäller att hålla efter så att man inte faller dit igen. Jag ska nog hänga med Emma på ett Zumbapass någon gång. Föräldrar brukar ju få titta på ibland: ) he he...

2011-01-19 @ 23:50:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0