Tji fick jag

God morgon ni sköna!

Tanken var att jag skulle fara på Iksu idag men eftersom jag igår klagade över att mina ögon aldrig får se solen så tänker jag bunta på mig massor av kläder (-20) och låta de suga in all den energi som är möjlig under en promenad. Vaknade nämligen för en stund sedan och gissa om man blir glad då det strålar in sol genom persiennerna (stavning?). Efter det ska jag förhoppningsvis få upp mina efterlängtade tavelhyllor, hyllan ovanför sängen och lite andra småsaker på väggarna så jag får känna att jag blir klar i den här lägenheten någon gång. Håller ju som på att vara ett tag sedan man flyttade in.. :)

Klä på sig och trotsa kylan nästa då! Ha en fin dag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0