Tiden bara springer förbi..

Har inte den blekaste aning om hur jag kom in på tanken eller varför, men det slog mig att det i sommar blir tre år sedan jag hade den absolut mest impulsiva sommaren jag någonsin har haft. Det var resor, brygghäng och roadtrips. Ska sanningen fram har jag inte den blekaste aning om när vi var i Eskilstuna, men det var förmodligen lika länge sedan som Göteborg resan. Det jag häpnade över var hur i hela världens alla dagar man hade råd. Idén om roadtrip till Eskilstuna kom från en dag till en annan och rätt som det var så satt vi i bilen längs e4an päväg söderut. Det är inte första gången. Påväg till dragracing i Sundsvall och ett flertal andra ställen, alla festivaler i Piteå, Sundsvall och Östersund. Inte så konstigt man blir sentimental, jag har så mycket fina minnen med människor som jag skulle kunna ge mitt liv för. Det är ganska fantastiskt, hur mycket man har hunnit under åren. Eller hur fruktanvsärt fort allt har gått. Jag tycker vi nyss satt i den där bilen påväg någonstans långt från stan, eller då vi låg på bryggan och läste noveller och tjöt av skratt. De dagar vi bara körde för att vi hade absolut ingenting att göra, alla samtal vi hade och även de stunderna vi lät våran vänskap vila i total tystnad. Vilka underbara tider vi har haft, det är obeskrivligt! :)








"And as our lives change, from whatever, we will still be, friends forever"
♥ ♥



Kommentarer
Hannis

....och där rinner mina tårar... Jag älskar dig, min bästaste bästaste vän! <3 du & jag, spelar ingen roll vad som sker. PUSS

2011-01-27 @ 16:05:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0