Long time no see

Första dagen på många månader jag satte min fot i skolan idag. Redovisningen gick bättre än förväntat och det var riktigt intressant att höra lite om andras verksamheter. Känner dock vemod över att måsa sluta, samtidigt som det kommer bli skönt att få lite mer fritid i och med att skolan inte innebär dryga 10 timmar per dag. Men jag känner ingen motivation överhuvudtaget till att börja skriva och läsa igen.. hualigen. Men ett år kvar, nu är det bara ett jävla år kvar sen är det färdigt! Då får vi se vart fröken fräken hamnar :)

Nu ska jag försöka mig på att göra det jag var minst sugen på ikväll och skriva klart mina examinationsuppgifter. Lär väl aldrig hinna allt idag men jag ska försöka mig på att få in någon referens ikväll så jag åtminstone har startat.. Har sagt det nu sedan jag kom hem halv fem.. Snygg start va? ;)

Hare! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0