Jag höll på att förlora tron på kvinnligheten

Igårkväll var jag helt övertygad om att jag skulle få sova bort hela den här dagen eftersom jag förmodligen skulle åka på stans värsta huvudvärk, men icket! Jag var klok igår och käkade innan jag la mig vilket gjorde att jag vaknade pigg som en nötkärna imorse (nästan..). Jag har iallafall hunnit handla dop pressent till morgondagens dop, har varit och hämtat igen min bil och bråkat med en upprörd kärring om gästparkeringen som den här helgen tydligen var till för hennes gäster? Nåja, några andetag senare var jag påväg för att hämta upp Matilda innan vi åkte iväg till stugan. Väl där fick vi den briljanta idéen att skoter skulle vara ganska roligt. Så vi hoppade i oss kläderna och pös iväg ut på de inte fullt så uppkörda lederna. Detta ledde så småningom till en lite flopp som vi fick jobba ganska ordentligt för. Körde fast och hann förmodligen tappa hoppet om den kvinnliga listen innan vi tillslut fick upp fanskapet! Så nu for vi därifrån med en gnutta mer självförtroende än innan. Brudar kan! :D









Inte fullt så nöjd, men det bjuder jag på! Hade förjävla roligt trots det lilla missödet ;)



Kommentarer
matilda

jaa du kör ju som en karl ;)

2011-01-22 @ 23:37:40
URL: http://farrixmo.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0