Igår var jag modig!

Hej alla glada!

Sitter och iaktar mina sköna gröna gardiner som jag köpte igår. Jag är inte mycket för grönt egentligen men igår var jag modig och tyckte det var på tiden att testa något nytt. Har ett ganska mörkt vardagsrum med mycket svarta möbler och en svart fondvägg vilket innebär att det blir ganka lätt att matcha. Måste säga att jag blev riktigt nöjd, det blev superfint! Matchar med lite härliga kuddar, tabletter och gröna ljus. Nu väntar jag bara på far min som ska komma på lördag och hjälpa mig att borra upp en massa tavlor och hyllor eftersom majoriteten av mina väggar är av betong. Tycker lite synd om mina grannar såhär i förväg, det brukar leva om ganska friskt av betongborren!

Har förövrigt fått ihop min första uppgift nu. Lite småfix men i det stora hela är jag rätt nöjd. Nu ligger nästa uppgift på bordet och väntar på mig men ikväll får den vänta länge för jag hade tänkt ta en tidig kväll ikväll. Är helt färdig så jag håller tummar och tår att jag får sova inatt! Morgondagen erbjuder jobb, vilket känns lite vemodigt eftersom jag går min sista dag redan på fredag. Efter det börjar skolan igen, på gott och ont. Gör en fuling och hoppas på en del frånvaro så jag kan får komma upp igen för att jobba ;)






För mammas och alla andras nyfikna ögon :)



Kommentarer
Frida

Åh så härligt och fint det blev! :)

2011-01-12 @ 22:34:26
URL: http://fightfire.blogg.se/
Angelica

Åh vad fint det blev, hoppas på få se i verklighet snart ;) Och du BRA jobbat idag!! Visst var det kul =)

2011-01-13 @ 22:05:46
Anonym

skitsnyggt! Fattas bara en lika snygg grön matta som jag har :D

2011-01-13 @ 22:30:28
Anonym

från matilda norman

2011-01-13 @ 22:31:05
jaaaget

åhå detta har jag missat! grymt nice! :)

2011-01-25 @ 22:11:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0