Det blev ett långt ett inlägg!

Var länge sedan jag åt som jag har gjort ikväll, det borde inte ens vara lagligt! Vi satte oss till bords strax efter sju och reste inte på oss förrän klockan var efter elva. Till råga på allt blev det efterrätt två gånger om! Fyfan.. Visste man inte bättre kunde man ju tro man blivit på smällen såsom jag har blåst upp ikväll. Men nu hade jag tänkt hoppa isäng och hoppas på att man gympar bort ett par kilo i sömnen. Har uppenbarligen en tendens att rulla runt med tanke på att kuddar och täcken ligger på golvet då jag vaknar, och då ska tilläggas att sängen är ganska stor :P



Johanna och Johan


Johan och Sofia


Ingrid och André


Killarna mot tjejerna - behöver jag ens säga vilka som vann? ;)


Ganska överlägset t.om ;P




Det ska börja posas i tid ;)


Och med det enda fyrverkeri som ville fastna på kort så önskar jag er ännu en gång ett gott nytt år och en god start på det nya året :)



Kommentarer
Akselmathea

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!

2011-11-04 @ 12:43:01
URL: http://akselmathea.blogyd.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0