2011-01-01

Har alldeles just konstaterat att man ska vara allt annat än nykter på nyår. Alla man känner är ju totalt förstörda idag och själv sitter man och hoppar i soffan av rastlöshet. Har tänkt packa ihop en liten väska och pysa iväg till stugan och våldgästa! Förhoppningsvis är det lika mysigt väder imorgon som det har varit idag så man kan ta sig ut med skotern en sväng. Känns som att jag behöver komma ut i friska luften, var ett tag sedan jag klädde på mig och var ute en heldag. Behöver de där rosiga kinderna och den där tomma känslan i huvudet man får efter lite friluftsliv :)





Ha en fortsatt trevlig kväll allesammans :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0