Varde ljus!

Klickade mig in på en bloggtävling igår där man kunde vinna tvåtusen kronor på en websida som säljer allt från glödlampor, till taklampor och golvlampor. Helt fantastiska lampor. Jag är helt förbryllad över hur mycket snyggt man kan sätta i ett tak men det kostar ju därefter också. Min stackars budget håller inte för en taklampa värd 6500 kronor, men drömma kan man ju alltid! Sitter med visioner om hur det kommer se ut när man har ett helt hus att inreda, men även det kommer ju kosta därefter. Å andra sidan har man förhoppningsvis ett heltidsjobb att leva på då så man kanske har råd att unna sig lite vardagslyx till och från och det här mina vänner kallar jag verkligen lyx! :)



Sundholmen  - ca 6500 kr



Justus - för ett lite mer överkomligt pris på ca 400 kr



Taxinge kristallkrona - lite så att man skulle kunna dö en aning - ca 1900 kr..
Sedan fanns det ungefär tusen andra lampor som också skulle få hänga i mitt tak om det vore så att jag hade haft råd, eller tak att hänga dem i :P



Kommentarer
Lilla H

Det är verkligen jätte dyrt med lampor om man vill ha de riktigt snygga! Såg att det var över 400 pers som anmält sig i tävlingen!

2011-02-09 @ 15:32:59
URL: http://haleyborg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0