Wunderful!

Hejsihopp små älsklingar!

Fyra dagar sen sist och fortfarande läsare, hejja er! Ska sanningen fram har det väl inte hänt så mycket mer än att jag blivit ett år äldre men i praktiken har det väl inte blivit någon större skillnad hoppas jag. Är fortfarande lika slarvig, förvirrad och disträ som innan och det får min nog min omgivning lära sig leva med för det lär nog bara bli värre med åren ;)

Det blev en ganska otippad utgång för min del i lördags med tanke på att jag mådde ganska uselt på jobbet. Men det gav efter under kvällen och rätt som det var så stod vi på dansgolvet på schlagern och skakade lös. Träffade en del känt folk som jag inte sett på länge vilket var en trevlig överraskning! Alltid lika roligt att återse någon som ändå har varit en stor del under en sådan lång tid. Fastnade vid bardisken och innan jag visste ordet av det fick vi surra färdigt utanför krogen. Men det var en ruggigt trevlig kväll och jag kan inget annat säga än det jag har konstaterat tidigare, impulsiva ryck leder alltid till trevliga utgångar!













Ja, det är extremt tur att de jag umgås med är snyggingar hela högen! Jag menar, vem fastnar annars på en bild i full fart med ett asgarv, eller med munnen full med knäckebröd? Det är nog bara mina älskade vänner! :)







Kommentarer
Zami

Ha en bra dag! :)

2011-02-09 @ 13:24:25
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0