Sudda-sudda-sudda-sudda bort din sura min..

Efter att ha svurit en hel del idag och äntligen ha fått lugna mina nerver lite så känner jag hur mina ögonlock plötsligt blev oerhört tunga. Har förmodligen gått in i en chock som jag inte ens varit medveten om att jag har haft för såhär seg och förvirrad var det länge sedan jag var. Har försökt mig på att skriva sms och suttit och frågat samma fråga till syrran nu flera gånger i rad utan att hon förstår vad jag pratar om. Min tanke var att jag skrev med en helt annan person så det var ju kanske fullt förståeligt att hon inte begrep vad jag pratade om. Hualigen.. Det har varit en lång dag fastän den rent teoretiskt har varit betydligt kortare än veckans alla andra dagar. Nu är det dags för mitt stackars huvud att dejta kudden ett par timmar innan jag ska upp och slåss med morgondimman imorgon.. Tidigt imorgon, usch. Godnatt med er!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0