Seg i kolan

Goddag i stugan!

Hm.. Dagen håller visserligen på att lida mot sitt slut men ändå. Trodde jag skulle få väldiga problem att ta mig upp imorse men det gick förvånansvärt bra trots att jag var isäng sent igår. Sitter med dunkande huvudvärk vilket håller på att bli standard för mig nu. Hoppas tandläkaren kan lösa min problem, annars är det nog på tiden att uppsöka en annan typ av läkare så jag får veta vad det sitter i.

Sitter på jobbet nu och väntar på att få sluta om drygt två timmar. Hade lovat mig själv att läsa ur avhandlingen idag eftersom jag förlorade ganska mycket tid igår, men jag har kommit två sidor och texten bara flyter ihop. Ska ge det ytterligare ett försök på en liten stund annars får jag nog ge upp och hoppas på att en huvudvärkstablett när jag kommer hem ska lösa problemet. Om inte annat får jag göra som alla andra gånger och styra upp det till sista sekund.

Har suttit hela förmiddagen och surat över det faktum att jag sitter inne på en helt underbart bra skoterdag. Hade varit ultimat att vara ute hela dagen idag men jag får sannerligen vänta med det. Jag håller tummar och tår och korsar för allt jag är värd att vädret är lika bra nästa helg då jag uppenbarligen är ledig då. Ett stycke fröken har nämligen noll koll på sitt schema i och med att det är bytt fram och tillbaka så jag trodde jag jobbade hela helgen. Men då jag är ledig vet vi nog allihop vart jag kommer vara! Jag får leva för det den här veckan och hoppas att det går fort fort fort!

Ha en mysig söndagkväll mina vänner! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0