Ögon som skärmar

Skulle jag vara kapabel till att se mig själv i spegeln skulle jag förmodligen kunna konstatera att mina ögon var formade i fyrkanter. Nu är mina ögonlock så tunga att jag har svårigheter att hålla de öppna, men förhoppningsvis ska jag kunna överleva en liten stund till. Har enbart två sidor kvar att läsa innan jag kan stänga ner datorn och lägga bort alla papper, böcker och mappar för att sedan få krypa ner i sängen. Trodde aldrig jag skulle fixa att läsa allt ikväll med tanke på att jag, som alltid, drar ut på allt till sista sekund. Jag förstår inte varför? Att jag aldrig lär mig? Det måste ju vara ganska skönt att ha saker och ting ur världen och kunna göra annat med gott samvete, så varför kan jag då inte förmå mig att starta i tid? Det lär varken jag eller ni bli visse om eftersom det här konceptet uppenbarligen har fungerat hela vägen hit. Så varför förändra ett fungerande koncept? Jag menar, lite sömbrist har väl ingen dött av...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0