Myspyskväll

Har haft en riktigt mysig kväll med söta Sara! Maten var väl kanske allt annat än det vi hade föreställt oss. Tur då att det fanns annan mat att äta från så vi slapp svälta. Såg filmen "127 timmar" och nja.. Det är inget jag skulle rekomendera men då är jag inte så mycket för den typen av film egentligen, och det blev lite för blodigt för att jag skulle palla där på slutet. Mår fortfarande illa och mitt hjärta har hoppat dubbelslag sedan vi kom ut från biosalongen. Men vi har pratat en massa och det var välbehövligt, skönt att bara sitta oavbrutet i ett par timmar och surra! Nu viker jag in årorna för ikväll och sover ut imorgonbitti, vilket ska bli fruktansvärt skönt! Godnatt :)





Kommentarer
Sara

Tack för en super mysig och trevlig kväll och för allt trevligt surrande!! =-D Måste göras om asap!!!

2011-02-12 @ 21:13:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0