Holy smoke!

Idag var det nog inte tänkt att man skulle blåsa över sjön med skotern, det blev duktigt kallt innan jag hade hunnit över! Men jag kunde verkligen inte låta bli med tanke på vädret som var idag. Hann vara ute i drygt en timme och njuta av solen och det är inte fy skam! Så nu sitter jag här ännu en gång med rödblossiga kinder och hämtar andan. Hade med mig kameran ut så det får bli ett par bilder senare då jag har kommit mig hem till stan igen. Förhoppningsvis får jag parkera min nya bil idag också om han hinner färdigt med att städa ur den. Skulle ju som vara ganska behändigt att köra sin egen bil igen! :)

Och som svar till er som så fint ställde upp med era härliga kommentarer angående en magister examen, det lutar allt mer åt att gå ytterligare en termin. Det känns som en rolig idé och nu när vi har spånat på uppsats ämnen så känner jag hur oerhört roligt det skulle vara att fördjupa sig i det vi kommer att hålla på med. Den som lever får se, men jag hoppas att jag kommer orka :)

 

Mot stan! Ha en mysig kväll allesammans :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0