En lååång dag

När texten blir som en suddig prick på dataskärmen och man har läst samma mening ett tiotal gånger, då är det förmodligen ett tecken på att klockan är för mycket och huvudet inte klarar av att hantera mer information. Varför i hela världen försöker jag överhuvudtaget ens läsa när jag vet att jag inte kommer förstå? Nej, nu ger jag upp för ikväll och är glad att jag har fått lite gjort idag. Tar nya tag imorgon och hoppas att det är skitväder så jag slipper ha ångest över att man sitter inne när solen skiner. Eller så hoppas man att det är bra väder och att det inte är så förbannad kallt så man kan sitta ute och läsa och på så vis slå två flugor i en smäll. Det är ju alltid en idé!

Nu ger jag mig innan jag snurrar ihop detta inlägg alldeles åt fanders. Godnatt med er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0