Dagarna bara springer iväg..

Sjukt tråkig uppdatering nu men det händer inte speciellt mycket heller. Jag håller på med att granska avhandlingen och har väl drygt en sida kvar att fylla. Folk som inte har studerat på Universitet tidigare bör då veta att man ska kunna styrka sina påståenden med referenser, och det mina vänner, det tar sin tid att hitta. Sitter just nu med fyra böcker uppvikta på köksbordet och lika många ligger på en stol här brevid. Har just återkommit från en paus vilket jag inte skulle ha tagit för min motivation och energi är som bortblåst. Vet varken vart jag ska börja eller vad jag ska leta. Kanske ska ordbajsa lite, sånt är jag ju bra på :)

Fick hjälp med min trådlösa router igår så idag har jag sprungit runt hela lägenheten med datorn, bara för att jag kan! Det tog dock sin tid innan allt fungerade som det skulle, men med lite tålamod så gick allt vägen! Ska även få hjälp att lyfta ur stereon ur gamm-bilen så att jag får ljud i den nya. Fick nämligen veta att jag hade köpt en bil idag vilket var lite otippat men ack så bra. Tur man har folk som håller ögonen öppna! Så i mitten på nästa vecka är jag förhoppningsvis med bil igen. Ska bli skönt! Trots närhet till stan, skola och annat så känner jag mig fruktansvärt handikappad bara av vetskapen att jag inte kan fara någonstans. Så jag vet inte om det är en fördel eller nackdel att man försåg sig med en bil så tidigt, man har ju som sagt blivit ganska bekväm.. :)

Nu ska jag återgå till skrivandet! Hare bra! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0