With the sun in my eyes, can´t believe this is for me

Godmorgon mina vänner!

Vaknade runt sex och förvånades över hur ovanligt pigg jag var! Det var bara att kliva upp och hoppa in i duschen innan jag begav mig mot jobbet. Så nu sitter jag här, i väntan på bättre tider. Har tänkt göra en super härlig frukost på en stund då huset har vaknat. Ser fram emot dagen och helst eftermiddagen då det vankas ännu en grillmiddag. Åh, jag blir hungrig av bara ordet! Känner mig nästan olagligt optimistisk idag, men jag tror det kommer bli en härlig helg trots tidiga mornar och lite sömn. Våren är här på riktigt nu och jag ser fram emot sommaren! :)



Ha en fin dag allesammans! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0