What are words if you really don't mean them when you say them

Goddag min sköna!

Gårdagskvällen var bland de bästa på länge! Hade fruktansvärt trevligt med mina underbaringar och det här kan jag leva på ett tag nu. Startade kvällen ute i Klabbis med grillning och en massa musik, skratt och prat. Åkte vidare och gjorde stan osäker ett par timmar innan man hittade hem till lägenheten. Av någon konstig anledning lyckas jag alltid vakna tidigt som sjuttsiken dagen efter en utgång. Idag kanske det bara är bra då jag ska upp och jobba imorgon, kan vara en fördel att vara trött ikväll så jag får sova lite inatt. Blir iallafall att åka ut till Klabbis idag igen och grilla är väl givet en dag som denna. Blir en lugn och mysig kväll ikväll, lät inte som grabbarna grus mådde så jätte bra idag så vi får se om det blir lugna gatan för alla ikväll ;)

























:)



Kommentarer
emma

haha jo det är sant... fast jag tycker att det är skitkul att äta sådär supernyttigt egentligen, men det är så lurigt när man bor hemma och kommer hem efter jobbet superhungrig och så finns det korv och makaroner liksom, haha. Det är en stor anledning till att jag längtar efter att ha min egen lägenhet..



Jaa absolut, kom du bara! Jag kommer i alla fall att vara hemma hela sommaren, förmodligen resten av familjen också :)

2011-05-01 @ 11:07:54
URL: http://enmammut.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0