Till the world ends

Har suttit drygt 7 timmar idag med granskningen av en annan uppsats. 7 timmar.. Det bör säga sig självt för er som har någorlunda bra koll på vad det innebär. Trots en klump i magen över vad vi ska säga och hur, så känns det skönt att ha gjort bort det så vi har en ledig dag imorgon! Efter morgondagen är det onsdag kvar, vilket lär bli en lång dag då jag förutsätter att vi på ett eller annat sätt kommer få någon form av komplettering. Efter detta bär det iväg på jobbet, vilket jag faktiskt ser fram emot! Har varit så upptagen med uppsatsen nu de senaste veckorna att jag inte ens har hunnit jobba, har varit tvungen att ge bort en massa pass. Så nu kanske jag kan ta igen lite förlorad tid. Blir att jobba till helgen också, men det rör mig faktiskt inte i ryggen.. Kunde inte vara bättre tajmat på en storhelg och allt ;)

Drog iväg till Klabbis ikväll och surrade lite med frugan och karln hennes en stund. Tog även en powerwalk vilket var välbehövligt efter denna hälsosamma helg... Men, helt klart bland de bästa på mycket länge! Var ut med bästis, frugan och min andra halva i lördags. Var länge sedan vi pratade så mycket inom loppet på så kort tid. Det var dock enbart trevligt och jag kan bara sammanfatta kvällen som väldigt lyckad! Nu ser jag fram emot valborgshelgen då det blir födelsedagsfest/inflyttningsfest (bättre sent än aldrig), för Johanna och Andre. Det blir grillat.. Behöver jag säga mer än så? ;)









Haha! Vad hände med min tunga?



Mi löv you darling! :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0