Livet är allt bra härligt!

Det blev ingen tvättid för mig igår, for direkt från jobbet upp till stugan vilket jag tackar gudarna för. Hade en helt magisk kväll nere vid sjön. Grillade entrecote och stekte potatis ovanför öppen eld och njöt av solens värme. Himmlen blev inte rosa förrän vid nio tiden på kvällen vilket för mig indikerar sommar! Åh, vad jag längtar till sjön är helt öppen och det går att dra ut med båt och vattenskoter. Det ska bli så himla roligt! Just det! Vi kom fram till igår att vi ska införskaffa en massa roligt för att kunna skjuta lerduvor här i grusgropen, hur roligt är inte det?! Ska bli så grymt skoj! :D

Mor min kom in och väckte mig efter en lååång (och välbehövd) sovmorgon och jag skuttade fort ut på altanen. 30 grader varmt visade termometern innan jag gick ut, jag trodde den hade slutat fungera. Det visade sig ganska fort att linne och tunna byxor nästan var för varmt. Härliga härliga tider! Ska nog bege mig ut och fortsätta läsa mina tidningar och andas frisk härlig vårluft innan den får för sig att ta slut eller något.. :)


 

Ha en fortsatt fin dag allesammans!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0