Idag älskar jag livet

Har spenderat dagen med min fru och lilleman. Strosade på stan ett tag, käkade lunch och for tillbaka hit en stund. Lillhjärtat har varit så duktig och på bra humör hela dagen. Är så himla roligt att se hur han växer i såväl kropp som i tal och tanke. Tycker det är jätte fascinerande att få följa hans utveckling och är glad att jag får vara en del av det. Ett litet leende och du ser inget annat. Lille lille vän, du kommer bli en hjärtekrossare då du blir stor :)

Fick veta att jag har jobb i sommar också, underbart! Får se om jag fyller mina fyra semesterveckor med jobb någon annanstans, eller om jag ska ta och njuta av lite ledighet. Det var länge sedan jag hade en ledig sommar.. Eller ja, det har inte hänt sedan jag var 13 år gammal tror jag? Lycklig är jag iallafall, jag har ett jobb! :)



Lille sötstrumpa,
med de ögonen kommer din käre mor få det kämpigt när du blir äldre ;)



"Storebrorsan" är ju som ganska spännande :)



Kommentarer
Barbamamma

Åh min gullskrutt :) måste få dom där bilderna sen :) puss!

2011-04-29 @ 08:24:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0