I was all awake in a town in sleep

Det här börjar bli pinsamt.. Sex dagar sedan jag sist uppdaterade och jag har ingen vidare ursäkt till det faktiskt. Känner bara inget sug att skriva vilket kanske bottnar i att det är det enda vi gör om dagarna nu för tiden. Vi skriver, läser, skriver och läser lite till från morgon till middag.. Det tar nog ut sin rätt. Men det börjar arta sig och jag känner faktiskt ingen större oro över att vi inte kommer få ihop den, för det kommer vi! Är dessutom helt övertygad om att det kommer se jävligt bra ut och jag hoppas jag får känna mig lika stolt över slutresultatet som jag känner mig över det vi hitills har åstadkommit. Fan alltså, vi är ju riktigt duktiga!

Hade lovat mig själv att ta tummen ur och lägga över en massa bilder från i fredags men så blev inte fallet ikväll. Jag orkar i ärlighetens namn inte sätta mig med det nu utan ville bara tala om att jag fortfarande lever om än jag kan vara lite distansierad när det kommer till vänner och familj. Från och med nästa helg kommer jag förhoppningsvis ha mer tid över till annat, och rätt vad det är så har sommaren kommit och man kan få lämna skolbekymmer för ett tag.

Var hurtig idag efter att ha suttit framför dataskärmen i åtta timmar och tog mig en promenad i det fina vädret. Kort efter det blev det en sväng upp till Iksu för det kanske mest fysiskt ansträngande passet jag har gjort hitills. Inte för allt i min värld trodde jag att step skulle vara så fruktansvärt jobbigt, men tji fick jag. Det blev ett ordentligt flås och svetten bara rann innan vi var färdiga. Men som Angelica säger; svettas man inte har det inte gett något. Så jag får väl lita på henne och vänta mig en kraftig träningsvärk imorgon ;)

Nu ska jag bege mig mot den efterlängade kuddlådan. Kram på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0