I promise you, i feel

Gårdagen spenderades med frugan på stan, efter att ha lämnat in c-uppsatsen. FINALLY! Kan inte beskriva med ord hur otroligt stolt jag är över oss som har fixat det hela vägen. Vi fick dessutom väldigt positiva kommentarer om den vilket gör mig ännu bättre till mods. Jag håller tummar och tår att vi får godkänt nu bara :)

Efter otaliga glädjetjut åkte jag som sagt var ner till stan där vi spenderade ett par timmar innan vi åkte iväg till Klabbis. Fick vara barnvakt ett par timmar då J var iväg på styrelsemöte. Tog mig en promenad med grabbarna i det fina vädret. Helt underbart skönt var det. Är så roligt att lilleman börjar vara vaken och nyfiken :)







De där blå ögonen - inte alls konstigt man drunknar en aning! :)



Kommentarer
Tha wife ;)

Mammas älskade hjärta.. :) Som du säger, inte konstigt att man smälter :)

2011-04-14 @ 21:10:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0