En sol har landat i mitt knä

Jag borde egentligen ha legat till sängs för länge sedan då jag ska upp imorgonbitti, men en fredag är alltid en fredag. Har varit på bio med min kära Matilda, surrat, skrattat och konstaterat att det är ganska skönt att må bra. Dessutom börjar det tina fram, likt folk, mycket snygga bilar. Det är vår och det är varmt i luften. Fick konstatera att varmfodrade stövlar och vinterjacka inte fungerar för en dag på stan längre. Så från imorgon åker det vinterfodrade in i garderoben och ut kommer mina tunna härliga jackor! En annan trevlig överraskning: Jag ska till Mallorca i början på sommaren!  Jag menar, hur bra kan man ha det? Livet är allt bra härligt hörrni :)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0