Dokumentationen fungerar fint, eller?

Vet ni vad mina kära vänner, idag sov fröken fräken till ett. ETT! Helt absurt egentligen, men jag tror min kropp behövde återhämta sig efter alla timmar bakom dataskärmen (och det faktum att jag inte låg i sängen förrän efter fyra imorse). Vi har väl skrapat ihop ett par heldagar nu. Men det är ganska härligt då man kan släppa hämningarna till och från och få skratta, det är välbehövligt när huvudet sitter i konstant arbete. Ska väl konstatera att när man sitter inne i ett sådant skrivarbete som vi gör nu så är man ganska fokuserad på just det och igår efter ett toabesök så kommer jag tillbaka till datorn, sitter en stund och äter på mitt päron och skummar igenom det vi har skrivit och kommer till en mening där det står "dokumentationen fungerar fint". När i hela världens alla dagar skrev jag det? Börjar om och läser meningen ovanför mer djupgående och kommer fram till att mina kära medskribenter och goda vänner hade jobbat på flitigt under min toapaus:



"Vi anser dessutom att vi ska rocka loss ikväll
och att författaren till detta ska supa sig dyngrak".

Fantastiskt vackert, eller hur? Inte alls malplacerat ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0