Wanted

Yes indeed! Nu har jag äntligen bestämt mig för att unna mig själv något jag har velat ha länge nu. En tavla som jag förälskade mig i redan första gången jag såg den, vilket är rätt länge sedan nu. Tillsammans med mina nya tapeter (som ingen vet när det blir uppsatta..) kommer den göra sig klockrent i vardagsrummet! Funderar på att sätta den ovanför soffan bara för att ge den rättvisa. Då ser man den redan då man kommer in i hallen. Oavsett var jag hänger den kommer det bli en mycket fin detalj i rummet. Den är ju obeskrivligt skickligt gjord, i love it! :)



Tänk om man kunde använda pennan till något sånt!



Kommentarer
emmis

hallå jag vill se lite bilder på nya lägenheten!!!

2010-09-03 @ 22:24:26
URL: http://enmammut.blogg.se/
Jag

Mkt snygga grejer den där tjejen skapar! Blir nice :)

2010-09-04 @ 00:31:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0