Vart tog orken vägen?

Förstår inte vad som har hänt. Såfort man kommer innanför dörren känns det precis som att all lust och energi rinner ur kroppen. Har legat på soffan hela veckan känns det som. Idag är det väl kanske befogat eftersom det inte är sådär jätte trevligt att vara ute och gå i spöregn. Men det kanske tar sig så småningom. Ska bli skönt med helg imorgon, åtminstone fredag och lördag. Söndag jobbar jag ju visserligen men det blir inte lika lång helg som förra. Ser fram emot fredag iallafall, ska äntligen klippa mig! Vet dock inte hur än.. Finns så mycket jag vill göra så vi får se vad det blir. Bort med gamla slitna toppar är då ett som är säkert! Någon som har tips på snygga frisyrer? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0