Jag önskar ni fick se det jag såg

Igår då jag skulle fara från praktiken till stugan gav himlavalvet det vackraste det kan ge en svart kväll. En stark vit måne och en massa massa klara stjärnor. Det hade blivit en fruktansvärt fin bild om jag bara hade haft med mig en kamera.

I övrigt har det inte hänt så mycket mer än att jag sovit, jobbat och ätit. Ikväll har jag hunnit vara på Maxi och köpt mig ett par gardiner och matchande kuddar. Tro´t eller ej, men det blev rosa. Dock inte den grisrosa som man kanske tänker sig, utan ceris (stavas det så?). Det blev riktigt snyggt faktiskt, trots att rosa kanske inte är min starka sida. Men med tanke på att mina möbler är väldigt mörka, majoriteten svarta, så blev det en bra kontrast. Bilder på det lägger jag upp först då jag har fått tapetserat, så Emma, du får vänta ;)

Nej, lite efterlyst på det här sedan blir det sängen. Ha en bra kväll :)


Kommentarer
Anonym

hioho, jag var också på väg att köpa cerisrosa kuddar här om dagen :D och då är jag ännumindre rosa än du fröken lilla. men snyggt kan det bli! :D

2010-09-09 @ 00:11:10
Anonym

...det var jag som skrev om du undra ;p

2010-09-09 @ 00:11:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0