Ibland har man det bra ändå

Min handledare är på utbildning idag och imorgon så lilla jag får glatt vara hemma tills på onsdag. Kan ju inte påstå att det kändes speciellt jobbigt. Har alldeles just varit på bilprovningen med mammas bil så någon vidare sovmorgon blev det inte imorse. Var nog lika bra att jag skulle upp då grannarna började banka och borra strax innan åtta imorse. Borde inte sådant vara strängeligen förbjudet?! Hade nog svurit betydligt mycket mer om tanken hade varit att sova ut imorse så det var nog tur i oturen för min kära granne/kollega :)

Påtal om något helt annat så hittade jag en massa bilder i lördags på min kamera som jag inte har något minne att jag har tagit. Det var några mindre sexiga bilder från förra fredagen. Tänkte bjuda på några, törs dock inte visa de värsta för då får jag väl stryk ;p







Ja, fler än sådär blev det inte. Och vad är det med mig och ta kort på vägen?
Jag förstår inte nöjet riktigt?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0