Det gick väl som det gick idag

Jag ska inte ha nytt, så enkelt är det med det. Praktiken är ny och jag har huvudvärk. Är alldeles tjock i skallen och får jag inte ut något inom en snar framtid är jag rädd att huvudet spricker. Jag har köpt nya jeans som idag blev både gröna och piss-blöta. Ramlade på en gräsmatta för att jag inte kan förmå mig att lyfta på fötterna då det uppstår hinder framför benen på mig. Nej, men då snavar Erica Jonsson rätt på trottoarkanten och förstör byxorna istället. Sedan sätter sig fröken i bilen och ska så smart öppna lokan som jag drog med mig i fallet, och vad händer inte då om ett smärre vattenfall i knät? Självklart är en skakad dricka med kolsyra inget man ska öppna så snart efter ett framstupa fall, men tänkte jag på det kanske? Nej, det gjorde jag inte. Så jag fick gå mina sista tre timmar med blöta byxor. Naturligtvis la det sig så fint att folk förmodligen trodde att jag hade haft långt till toaletten. Men det bjuder jag på, dagen till ära. Fyfan, dra täcket över huvudet och se fram emot en ny dag kanske?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0