Vuxenpoäng!

Igår tvättade jag samtidigt som jag bakade bullar. Bara bullbaket i sig kräver vuxenpoäng! Ska dock ärligt medge att det inte är något jag gör om i första taget, fyfan vilket öde. Nej, då är en sockerkaka betydligt mycket enklare att göra! Men det slutade iallafall med ett gäng jätte bullar och en frys som i dagsläget är så full att lådorna knappt går att öppna. Får ha en fika bjudning framöver så jag blir av med lite bröd. Måste bara få iordning hemma först vilket jag förhoppningsvis får hjälp med imorgon. Har en del lampor och hyllor som jag inte får upp själv, dels för att kablar och jag inte riktigt går ihop och sen för att hyllan är lite drygt två meter lång och lite svår att fästa utan att nocka sig själv medvetslös =)



Nightnight mina vänner! =)



Kommentarer
jag!

jag hjälper gärna till..... med att äta upp bullarna såklart! ;) hiho

2010-10-20 @ 15:42:20
URL: http://norman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0